ALL BY MYSELF

Jaha, då var det lördag och jag är ensam! Nja, inte alls så farligt som det låter. Men idag är jag så himla seg och trött (mycket pga av hektisk dag på jobbet), och då vill jag inget hellre än att ligga i min kärleks famn! Men jobbet flög honom som nämnt igår till Munchen och håller honom kvar en vecka. Kan helt enkelt konstatera att jag inte gillar att vara själv utan min Jon i för långa perioder (speciellt inte helger!). Min energikälla och egna komiker fattas här hemma. För snart 3 år sedan träffade jag alltså mannen i mitt liv som bevisade att true love verkligen existerar! Varje dag är verkligen den bästa med dig Jon. Jag kan inte tänka mig ett bättre liv än det jag lever tillsammans med dig. Tack för att du finns och gör mig till världens lyckligaste! Har för övrigt kommit på mig själv med att känna så mycket extra känslor nu ett tag, mot vad jag i vanliga fall gör (vilket inte är lite då heller), så längtan nu kanske är lite extra stor! Nu ska jag slå mig ner i soffan och klämma en cola och en snickers. Det hjälper mot saknad ska ni veta! ;) Puss från mig denna lördags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0