ADDICTED



Jag har fått världens beroende av dessa Acne skor (jag vet att jag visat dem förut). Inte för att de är världens finaste kanske och dessutom har de funnits ett par år. Men de är så grymt sköna och så har de ju gulddragkedjan baktill som jag gillar starkt. Är så sjukt trött på att få ont i fötterna varje gång jag vill ha högklackat. Mina Pistol stövlar från samma märke är iofs grymma, men de är stövlar och inte stövletter! Men fasen, jag blir lite väl snål när denna dojja kostar närmare 3000 kr och jag dessutom inte får använda dem på jobbet. Men jag kan säga att jag överväger köp starkt!! För visst är det bättre att betala lite extra för något som är bekvämt och stilrent? Och nu är det ju snart jul också så önska sig dem i julklapp kan man ju alltid göra. Kanske en bra julklapp till moi från moi? Nu ska jag snart avsluta detta meningslösa inlägg. Ikväll ska jag för övrigt svänga förbi Stylein som har lite trevligheter i sin butik nu när det inte blev något med tjejmiddagen. Trevlig torsdag all of you! Och Lella, KRYA PÅ DIG! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0